Friday, February 20, 2009

!ما کامپیوترهای خنگ

به گمانم ما آدم‌ها موجودات خنده داری هستیم. گاهی اوقات شبیه یک کامپیوترحواس پرت رفتار می‌کنیم که از داشته‌ها و فایل‌های خود فراموش کرده باشه. یکی‌ از نزدیکانم رو دچار مشکلی‌ دیدم که راه حلش کلیدی بود که خودش قبلا به من معرفی‌ کرده بود و گویا خودش از داشتن اون کلید بی‌ خبر! در واقع منظورم یکی‌ از بهترین گفته هاییست که در عمرم شنیده‌ام و همیشه سعی‌ کرده‌ام به کامپیوترم یاد آوری کنم که این فایل رو داره! میگه: هر موقع فردی تو رو آزرده و ناراحت میکنه، نه خود پریشان خاطر شو و نه بر او تندی کن، زیرا او دچار مشکلی‌ سنگین است و برای اندکی‌ خلاصی از گرفتاری خود محتاج جلب توجه تو به خود بوده است.

چه خوب بود ما آدم‌ها گاهی مثل کامپیوتر میتونستیم داشته‌ها و آموخته‌های خود رو برای همیشه به عینکمون بدوزیم تا رفتار یک رهگذر ساده چنین ما را به آشوب نیاندازد.

3 comments:

  1. سلام اردوان جان!
    اشاره خوبی کردی. اتفاقا مثلی هست: که ميگه «مرگ خوبه اما برای همسايه»!
    گاهی آدم تا خودش درگير موقعيتی نيست خيلی راحت حرف ميزنه و اظهار نظر ميکنه، اما خودش که در مرحله عمل قرار ميگيره همه حرفهايی که زده رو از ياد ميبره.
    البته شاید اگه آدم به اونچه که گفته از صميم قلب ايمان داشته باشه اينطور نشه اما خب بعضی از حرفها اینقدر لوکس هستن که فقط برای پشت ويترين خوبن :)

    ReplyDelete
  2. ضمنا برای من هم آشنایی با تو باعث افتخاره! راستش نميخواستم بيش از حد مودب و رسمی بوده باشم، اما خب دیگه، بالاخره یه اصولی هست که دوست دارم رعایت کنم ;)

    ReplyDelete